Hallå

Gick upp vid 8 i dag och var pigg som bara den! (Nästan i alla fall.) Gick ut med tjockisarna, i dagslöjus! Bokade tvättid och snackade lite med en man som skulle tvätta sina kläder.


Försökte som en galning för att på tag på husfrun men han ville inte svara. Men tillslut fick jag tag på honom, husfrun. Haha ja. Men han ville inte att jag skulle komma i dag om jag hade lite ont i halsen för att jag inte skulle smitta ner någon. Men han ville att jag skulle komma.

Haha prata med Amanda i telefonen: Hansa att han hörde att jag ville komma och han ville också att jag skulle komma! xD Snuskigt! Bus!

Prata med Thunis och försökte få med henne på fika men hon hade inte råd att fika, men hon frågade i fall jag ville med till NK och handla en julplapp.. Öhh? NK, billigt? Nej. Hon frågade också i fall jag ville med till stureplan och festa i helgen. Men fika det hade hon inte råd med! Ja du Thunis, logiskt tänkande?

Men bestämde mig för att faktist fixa mig lite fin, gjorde volym i håret, fixade fint med smink. Kan anstränga mig! :O Haha men har fått finnar, omg no!

Försökte tvinga med Amanda också men hon ska skriva prov! Fast hon kanske hakar på sen då.

Vet ni vad? Jo jag har gjort wok (var hubgrig och glömde bort att jag hade soffa i kylen) hatar wok! Men den här blev faktist ändå helt ok. Nu är jag lite stolt.



Japp, das resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0