God morgon, kyckelikuhuu!

Låg och degade till halv tolv i dag. Mmm skönt! Ska ju upp fem i morgon!

Har kollat lite på älskling modellbilder, diggar dem skarpt! Han är otrolig, speciellt i den senaste! :) Stolt fru.
Tränade lite i morse ochså, jätte lite men min rygg gör lite ont efter träningen i går så.  Borde fixa gymkort men 1 har inte råd vill spara och 2 när ska man hinna träna? Det får bli till nästa år i sådana fall.

Ska dra mig snart, gillar visserligen kvällpass, men det blir så lite sömn! Men det är alltid skönt med sovmorgon. Men kvällpassen är ändå roligast, mest att göra och oftast mest gäster, det är trevligt. För det mesta.

Missar Desperate housewives i kväll men tack och lov så kan man kolla det i efterhan via vebben! :P För Desperate housewives vill man inte missa, det är för spännande! ;o Haha, kollade på Ullared programmet i går också, via vebben. Haha men ja det var, speciellt. Har länge velat dra till Ullared, kankse dags att göra det? Bara för att. Man måste ju kolla läget!


Brr, det börjar bli riktigt kallt ute nu! Hösten är i full gång och snart kommer vintern! Då kan man ha vinerjackan på sig utan att känna sig som en mupp i alla fall. Älskar min vinterjacka, varm och gosig! :D Ska hiva i väg höst jackan också och köpa en ny, den är hårig, trasig, och utsliten! Fast ja det är hund hår på nätan allt jag äger, mm. Mysigt.

En tanke slog mig i morse, om två månader är det ett nytt år.  Om ja en månad och 22 dagar är det Julafton. Jipgii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0