:)

Vaknade upp före väckarklockan i dag. Solen sken in genom fönstret och vovarna låg och myste med mig i sängen. Till och med katten var där och visade lite kärlek. Vilket underbsrt sätt att vakna upp på!

Jag gick med vovarna till rasthagen i dag, de blev kallade idioter mm ett antal gånger och jag ville göra någonting drastisk, men de var ju bara så glada att de skulle få gå ut och springa av sig lite! :) Mina små älsklingar.

När vi kom in från rasthagen såg de ut som ja, träsktroll! Så de fick sig varsin dusch (inte så uppskattat, lillfisen försökte rymma) men nu är de i alla fall rena och luktar gott! Klippte klorna på dem nyss också! Mohaha, de hatar det men de måste få klorna klippta.

Men i alla fall i går jobbade jag på restaurangen, det var trevligt. De hade standup med bla Kojan (?) och Özz. Sen var det någon annan gubbe också men fy faan vad jag garvade. De var nog den bäste standupen jag har jobbat, med komikerna i alla fall. Fick skjus hela vägen hem också! Så jäkla skönt att ni anar inte! Nattbussen är inte kul, nej nattbussen suger!

Ska jobba i kväll också, är lite nervös. Men det är lätt att man blir nervös när man ska servera sin chef och hans affärspolare! Speciellt med tanke på att det är en vinbjudning och jag har väldigt svårt för att bära på bricka, klirrade champangeglas sist jag serverade när han hade bjudning. Vid borde dessutom, illa. Tur att han inte var där precis då!

Hade en så otroligt mysig kväll med Amanda i veckan vi åt middag och sen myste vi hos mig. Hon bakade kladdkaka och ja hon åt upp den! Nästan hela! Hon åt upp resten till frukost! Busungen! ;) Haha sötnos.

Nu liggen mina små älsklingar och sover, ska snart åka i väg till jobbet och tjäna lite pengar! :D

Kram på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0