En sammanställning tors-sön

I torsdgas firade vi Isa som fyllde år. Mohaha jag och Amanda hade ignonerat hennes födelsedag.  Jag ringde till och med henne och frågade henne om hon ville vara med och lägga på Bonnies present! Haha. Hon hade blivit skit förbannad och klagat till sin familj.

Men sen dök vi upp där jag, Amanda och Bonnie! VAD ISAS HUND ÄR SÖT! Vi lbev kära. Mmm kladdkaka med sprutgrädde! :D Då blev hon minsan glad och överraskad lilla Isa.


I fredags kom Aki hem, jag hade somnat i badet haha. Typiskt mig, har en förmåga att göra det. Men i alla fall, hade tänt en massa ljus och drack lite Ouzo så knackade Aki på dörren! :o Sen bara degade vi. I går var vi på middag hos mina föräldrar och sov över där. Blev så mött att jag knappt kunde ligga på mage! Men vad gott det var! MM! :D

Buhu. I morse vid strax efter 7 någon gång skulle pappa till jobbet så man skjusade hem oss. Vi satt i bilen och snackade skit, plötsligt hoppade det ett sött litet rådjur framför bilen! Jag (som satt fram) höll för ögonen och bara, nej! Men vi träffade det lilla söta rådjuret i rumpan! Stackars liten! Den la sig på väge sen gick Aki mot den då kravlade den sig ut på ängen. Vi ringde 112 så de fick ta hand om den lilla. Stackarn! Tyckte så synd om den och pappa vad skärrad, stackars liten! :( Usch det var så hämskt!

När vi kom hem upptäckte vi att musen i terrariet hade dött så det stank verkligen bläää! Somnade i alla fall och gick upp runt 2-3 någon gång. Blä. Kommer ha skitsvårt att somna i kväll.

Förhoppningsvis kommer Amanda över så ska vi kolla lite så film! Bjöd in en massa personen men nästan ingen kunde! Eller så svarade de inte. Bajsigt!

Thihi på Fredag är det New Moon som gäller! :D


Kladdkaka! Med kaffesmak och sprutgrädde! Hmmm!


OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!
OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!OMG! VAS SÖÖT! IIIH!


Så flummade vi det litegranna vid tåget! Dådära busigt!


Underbara chokladljus! Doftar aom choklad!


Efterrätt! Blåbärspaj!


GODIS! Var så mätt!

Svar: nej! Den var inte alls så dära speciellt god alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0