Ahh

Man ska inte behöva känna sig rädd för att ringa till jobbet och sjukskriva sig.

Jag har så ont att jag gråter. Pratade med Amanda i telefon. Kunde hålla mig från gråt då men när jag ringde Aki kunde jag inte hålla i mot. Det göt så ont. Jag kan inte spotta, svälja, knappt prata eller någonting alls! Det gör så fruktansvärt ont, ända upp i öronen. Gurglade med saltvatten också, blä!

Bad Aki ringa till mitt jobb och sjuksriva mig. Tror jag vet vad han kommer få till svar "då får hon hitta någon som kan jobba åt henne gör hon inte det får hon jobba ändå..!!" Det ska inte behöva vara så när man ringer till ett jobb för stt sjukskriva sig. Är säkert smittbärande nu dessutom. Borde ha skyllt på svinis, då kan de inte tvinga en att jobba i alla fall för svinis det är riktigt allvarliga grejer.

Blä! Vill inte vara sjuk, "ville" faktist jobba i dag.
Men i stället sitter jag här och dregglar, snorar och gråter.

Aki är underbar! Min chef svarande när han ringde och hon gick faktist med på att hitta personal själv. Otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0