Trött

Har kommit på mitt lilla mat problem den här veckan. För lite frukost, stadig men för tidig lunch sen jätte sen middag oftast ganska stor för man är hunrig som fan efter jobbet.. Attans.

Men ska jobba kväll och natt blir det ju, nu i helgen. Så det blir sovmorogn i alla fall. Skönt! Det behövs verkligen...!!

Det var kul i dag, men lite lång tråkigt i bland. Var värdinna på socialstyrelsen. Haha japp socialtyrelsen, trodde att de skämtade först. Men jag var nog en bra värdinna för att vara första gången själv, på ett nytt ställem ,med nya människor och det var så gulligt där borta. Förutom en läskig gubbe. Alltid en läskig gubbe jämt! Så förstår en klagande kvinna, alltid en klagane kvinna, jaja.

Men åkte blå linjen i dag, tycker att blå linjen är lite läskig faktist. Men man får gå på sådana dära roliga golv som rör på sig!

När en snubbe på jobbet skjusade mig dit så konstaterade jag en sak, att jag hittar i stan bara för att jag super så mycket! Haha nej men så illa är det inte men när jag känner igen mig i stan så är det oftast bara för att jag har drukigt någon stans i närheten, då an man ju konstatera eller narade dra slutsatsen (slutsatsen, haha) att man får otroligt bra minne från fyllan!
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0