Tillbaka från en helt underbar semester

Så jäkla bra! Hade verkligen så kul!

Kom hem i onsdags morse, men det var sol här! Det är underbart, sol i Sverige.

I morogn ska jag ha tvättid klockan 7 på morgonen, sen ska jag på brölopp sen om jag hiner så ska jag på fest hos en kollega till mig. Ser verkligen fram emot det så hoppas.

Snart kommer min fina man hem från bio, då ska vi sova. Ahh! Var ute och joggade med lillan också, joggade långt men blev knappt trött alls. Jätte bra ju! :D

Är så stolt över mig själv, gck ner i vikt under semestern. Lilla Amanda var helt imponerad. Min söta Amanda vi åt på kina i dag, ahh kina mat är jätte gott så busade vi runt lite hon sov här. Kul det var länge sen. Nej har inget mer att skriva om för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0