Måndag

Ska jobba tis-lör den här veckan. Det är skit bra ju! Men ska tydligen få stå i köket! WTF!! Köket, jag? Men det går nog bra.  Eller ska jobba o catering och hjälpa till att duka. Visst man har ju dukat bord förut och stått i cetering, men ändå, läskigt? Haha det bli bra ändå tillslut. Men jobbar 9-18 på tors tyckte att det lät långt först men igenkligen är det bara 2 timmar mer än vad jag brukade ha förut. Så är det fester i helgen, det kan bli kul.

Verkligen skitbra att jag har fått vså mycket tider där nu när ja missar mitt andra jobb den här månaden, phu.

Ska dra min lilla skjärt till arbetsföredlingen i dag och skriva in mig, det är lika bra. Har skrivit om mitt personliga brev och CV i dag och sökt lite jobb. Hoppas.

Men nej ska klä på mig och gå ut med lillan.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0