Jobbet

Det är över för min rygg. Det känns så för tillfället i alla fall. Har i går och i dag och så ska jag i morgon också varigt "ansvarig" för en lunch på näta 200 pers. Phu. Då är det altså dukar, dukning, mat och dryck för alla som ska ligga färdigt när gästerna kommer Som tur är så erbjöd sig ekonomi damerna att hjälpa till de är två stycken så det går betydligt fortare.  Men det är inte så farligt allt tar bara sp lång tid och i dag sträckte jag en muskel i min vänster arm, den armen som man bär tallrikar på. Ska ju servera i helgen så om vänster inte är bra får det bli den andra. Även fast det ser illa ut.

Ska jobba extra i morgon och ska bli skjusad till ett annar företag och servera vin och grejer. Själv.. Det är bra att de litar på mig i alla fall. Fick höra i dag också att det pratas lite om mig, hur duktig jag har blivit. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0