I morogn åker vi till Kreta! :D

Whiiie! Längtar, men är lite små nervös. Mest trött dock, men måste städa och packa idag..

Fan, de ringde från jobbet nyss. De hittar inte kortet som jag lämnade in, ett jätte vktigt litet kort som jag hade, men lämnade tillbaka, eller? GAH! Borta! Panik! Inte bra om det inte kommer fram..

Orkade inte gå upp ur sängen så missade min tvätttid, fast det gör inte så mycket. Min mamma ringde och väckte mig, blev så in åt helv, förbannad för hon har inte ringt och väckt mig så sen jag bodde med dem, haade det då och gör det nu med. Fast mamma menade bara väl hon ville inte att jag skulle missa min tvättid. Men det gjorde jag ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0