I morgon tar jag studenten!

I morgon kl 14:00 springer jag ut, glad, säkert med ont i fötterna, men glad som bara den!
Det enda som jag inte ser fram emot är det jäkla flaket, åka runt i 2 timmar i skitväder och få öl spilld på sig och höra alla idoter skrika. Vi hamnada på det inte ashole flaket men vi blev dumt nog flyttade till ashole flaket, jäkligt dumt.

Men skit i dem, i morgon ska jag och mina vänner inte bekymra oss om några cpn, utan njuta av att äntligen få ut skolan!
Det finns bara en riktigt negativ sak med i morgon, vädert, kallt och eventuellt regn... Helst inte,,

Men aja det blir nog bra ändå, ska på studentlunch i dag, vad inte kul det kan bli, lite kul kanske, vad ska man ha på sig tro? Hade tvättat min klänning hos mina föräldrar, men glömde hänga den på tork i  går så den är aningen för blöt. Skit också. Men hade treväligt med mina föräldrar i går, vi handlade sen åt vi exotiska frukter och drack lite vin och pratade en massa! De är bäst.


Måste fixam mig till en dum studentlunch vad ska man ha på sg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0