Yjaay!

Min älskling kommer hem idag!  :D
Han är faktist redan på väg hem.

I dag så hadde jag lyckats övertala alla att vi skulle ta sovmorgon, det var inte så svårt faktist.
Så åkte vi inte iväg heller, det kändes onöding och så orkade ingen.
Har faktist kännt mig lite duktig och gjort en massa saker!  ;P

När jag hadde slutat gick jag till min bror på hans jobb och fick se hur det såg ut, sen skjusade min bror men mig, det var trevligt faktist.

Så gjorde jag mat också och skrev klart en uppgift och renskrivde lite, känns frustrerande jag har prov i religion på måndag nästa vecka och jag har missat en letion för jag var sjuk och läraren har jätte höga kvar på provet.
Men jag hinner knappt plugga i helgen för jag ska jobba, men som vanligt vill jag inte jobba, skulle behöva plugga i stället.

Men det är så stressigt har massor med saker som jag måste få klart och som jag måste göra på en kort tid, vill ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0