Vi var på bio i går kväll

Vi var på bio i går, det var jättemysigt länge sen jag och Aki gjorde någonting bara vi, som ett par.
Vi såg Benjamin filmen och den där Benjamin filmen var jättefin!Så otriligt bra, helt underbar historia.

Trodde att jag skulle somna eftersom det var så sent men den var så bra att det var inte en chans! Sen när vi vaknade i morse låg vi och bara myste tills Akis chef ringde och frågade om han ville jobba, han chef förstörde vårat mys men det blir extra pengar och det är alltid bra med extra pengar!

Hoppas verkligen att jag får jobbet som jag sökte, faktist så vil jag verkligen ha jobbet. Skulle behöva det. Känner att eta pengar skulle sitta fint innan resan i sommar.

Har letat studentklänning men det är helt omöjligt, hittar man någon fin så är den jättedyr eller så är det svindyr frakt.
Har hittat de perfekta skorna men hittar ingen klänning som passar till dem på den sidan, eller annars heller.
Det här med studentklänning är svårt!

Kommentarer
Postat av: Manda

Naw vad sött :D

2009-02-09 @ 23:40:46
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0