Torsdag

I går så fyllde Aki 26! Han har blivit gammal! Men han är fortfarande vrldens sexigaste lilla porrnisse.
Men vilken jävla skitdag det var i går, ville bara sätta mig ner på backen och gråta. Men som tur är så har jag så underbara vänner som hjälpte mig!

Så dagen slutade bra till sist,fika och lite film mys med Amanda och Micke.ska inte
Fast haha jag och Amanda träffade på min gamla granne i videobutiken haha nej jag ska inte säga något.

Fan Ichigo är knäpp, hon kliar sig i öronen hela tiden, vi har kollat och hon är bara lite torr för att Jetro är så jävla kpt på hennes örn och ska slicka på dem hela tiden! lir galen på honom! Och på henne som jämt ska klia när man har gått och lagt sig.

Suck söta, störade djur..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0