Torsdag!

I morse så hadde min älskling försovit sog, vaknade av att han skrek helvete!
Men jag tog tjockisen och gick med han till tåget, tror att det kändes lite bättre då.

Hihi på tillbaka vägen så busade jag med tjockisen genom att sparka på snö och så fick det förbi en snubbe, tror att det var en av byggarna men haha så halkade jag på isen och slog i arslet. Belv lite blöt och sov lite men sen var det bra.
Sen gick jag ut med lillan som inte ville "göra sin grej" på en gång som vanligt så jag var tvungen att gå en längre promenad, jobbigt.

Sitter i datasalen nu och väntar på att segisarna ska vilja gå på lunch, det är väldigt viktigt att inte gå tidigare! Fast de är itne klara med sina hemsida "makeovers" än men det är jag, fick lite kritik gällande textval men annars så var det bra kritik. Har sökt lite jobb, känns meningslöst. Fick inte 7-eleven jobbet heller faaan ville ha det!

I kväll ska jag och min älskling äta middag hos min förra granne sen ska vi åka coh handla lite, vi ska stjäla min förra grannes bil lite granna eftersom vi är bil lösa nu för tiden.

Faan det har kommit mer snö, det är inte kul! Försvinn snö! Vill bara ha sommar och sol, året runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0