Snällt.

När jag åkte hem själv från stan i natt i regn och blev förföljd av en alkis...
Så tänkte jag en massa, men jag tänkter inte skriva upp dem här. Känns bara lite onödigt.

Var föresten tvungen att gå igenom gamla stan också, det var inte kul. Var livrädd och trodde att alla skulle äta upp mig.
Men det var värt det, att få ligga brevid min älskling i sängen sen.

Var barnvakt så Angelina och Esmeralda idag också, blev väckt av Aki som frågade mig och jag tänkte att visst varför inte?
Men det var mysigt, fast lilla Esmeralda, som håller på och lär sig gå ramlade och började gråta men det gick över efter lite mys, så sjöng Angelina för henne.

Sitter här med Aki och Ichigo, stackars Ichigo! Det låter som helvete här hemma! De håller nämligen på att ta bort golvet från grannarna över och det låter helvete mycke!!!



Kommentarer
Postat av: Manda

Aww stackare :( Visste att det inte var bra att du åkte själv..

2009-02-26 @ 17:57:53
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0