Mmmm!!

God kväll mina käre vänner! Och ja, alla ni andra.. Hihi.
Sitter här med fötterna på bordet och äter upp den frysskadade glassen som min bror lämnade kvar, det är nämligen så att min bror inte gillar jättedyr frysskadad glass så han lämnar den till mig. Mmmm snällt? Antagligen.. Hihi.
Men det ärr sådandära jättedyr (typ 50 spänn) Hägen-Dazs Pralines & Cream. Med valnötter i, gillar valnötter väldigt mycket just nu vet inte riktigt varför det bara är så men den är lite små dyr (typ 50 spänn är faktist ganska mycket för 500ml, fatta 500 ml knasigt!!) Men ibland så får man unna sig det, tror att jag köpte 2 stycken för många år sedan vet att ena var med kaffe elle var det 1 jag köpte men det var härligt att ligga i badet med kaffe lyx glass det var lyx! God som bara den, precis som denna.
Kan lika gärna berätta historien, min bror och hans tjej var här i måndags och såg Bolt med oss, kan inte rekemondera Bolt den var inte så värst. Men de hadde köpt med sig lite godis och glassen. Min bror frågar mig vart vi ar skålar och jag visar och han försöker hitta en bra och tar fram en skål som vi bara har 2 av.
J: Men ta dem här de har vi 4 av
B: Tror ni att ni ska få?! (Med ironisk röst)
J: Ehh? Aha.. Hmmn (tog förgivet) haha nej ta den du
B: Ni kan ju få om ni vill. :)
J: Kan smaka lite av dig sen, ;)
Det var nästan så det gick till, sen satte vi oss i soffan och han börjar äta och jag smakar och tycker att den inte är sådära super jätte god, men den är god.
B: WTF?! (Fast han sa inte så)  vad konstig den är.
J:?
Alla: ?
B: Har ni haft socker i skålen?
J: Nej, det har vi inte och vi diskar ju (lite smått förolämpad) så nej det kan inte vara.
B: Hmm..
Alla: ?
Efter provsmakning och spekulationer kom vi fram till att den var frysskadad.
B: Faan vad besviken man blir, här har man köpt en glass för nästan 50 spänn så är den frysskadad!
Haha sen så dskuterade vi det och han klagade om hur det hela var förstört, det är han favorit glass och han hadde sett fram emot det och allting!
Det var det men vi hadde det mysigt!

Har varit på ett helt UNDERBART humör i dag! :D
Allt har gått som smort! Vi fick en till sponsor till företaget, Tess och jag fikc praktikplatser och jag belv klar med hemsidan och jag är nästan färdig med en konferens grej.

Så åt jag och älskling middag hos hans syster ju, för föresten har addat mig på facebook och sen så handlade vi och sen så har jag varit duktig och städat och packat upp en MASSA med mat och gjejor men vi har ett litet problem, jo de är massa som inte får plats i frysen på älsklign får lägga i det i frusen ute sen när han kommer tillbaka från sin syster.

Vi har varit duktiga i dag, vi lyckades handla ganska smart och fick mycket för inte en jätte stor summa pengar, smart!


Fast den dumma tjocka ketten klirade en jättefin glas sak som stog på terrariet, skulle kankse inte ha satt den jättefina glas saken på terrariet men ändå den har klarat sig så många gåner men inte idag, fick så och dammsuga 22:20 på kvällen, tror inte att dammsugnign vid 22:20 på kvällen uppskattades så värst mycket. Den dumma tjocka katten!!

Men annars så har varit en fin dag, störe lite folk i min omgivnign som sitter och glor och suckar och verkligen stör sig på mig som sitter och är glad! WTF!? En glad människa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0