Tjohoho

Det är jul snart! Marken är allreses vit, av frost! Blää! Men hoppas på att det är frot på julafton, hellre det är regn. Börjar få lite panik över julklapparna som jag ska knåpa ihop. Har kollat massor på den perfekta presenten till Aki, och jag tror nästan att jag har hittat den. Men Aki ska få två julklappar i år! ;) Så fyller han år snart, den lilla jäkeln!

Men i alla fall. Jag jobbade i går, det var inte alls planerat men en kille var sjuk så jag hoppade in. Men det var jätte trevligt och vi hann med tgåget hem till och med! men det var jätte trevligt det var vara 3 anstllda plus en kock och en kock praktikant oms jobbade så det var trevligt. Skönare när vi är färre som jobbar.

Fan fan fan det blev jätte dumt med praktiken och jag ska inte alls börja på deras andra hotell i morgon utan på house keeping! Som fucking vanligt skickar de mig dit! Blir galen på det! Dessutom måste jag gå tidigare för att jag ska jobba igen i morgon kväll.

Så jäkla pinsamt med praktiken, är helt underpresterande och sjukt nervig. För några timmar sen ringde receptions chefen mig och undrade vart jag hade lagt en bunt med papper, men rätt som det var så hittade hon dem. Flumm.

I kväll ska jag baka pepparkakor med Isabelle! :D Ska bli jätte kul. Synd bara att Amanda och Bonnie inte kunde vara med men nästa vecka brudar! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0