Morsning korsning!

Kom i säng vid ca 05:30 i morse! Sen upp vid 12:00, Sömn är väl roligt? Blev bjuden på taxi tull gullmars i alla fall. Skönt.

Jobbade i natt såklart! Fick en massa berömm. Ska jobba i dag/natt också först på Konsum sen resturangen. Sen konsum i morgon kväll! Det bästa? När lönen kommer! Jag vill bara spendera upp alla pengarna! Köpa en massa fina klappar, kläder mm! Men jag ska vara så duktig och spara! ;)

Haha i natt då. Satte med brevid en jätte söt kille (inte med flit det fanns inga platser, typ) men han somnade! Höll också på att somna (kanske gjorde det lite för bussresan gick ovanligt fort) men jag tror att jag lutade mig lite halvft mot honom. Aj då. Det måste ha sett rolkligt ut. Men i alla fall så går jag ju av på sista stationen.

Försökte väcka killen. Puttade på hans arm och han reagerade knappt! Sen var jag tvungen att knuffa lite mera, då vaknade han upp! Eller ja han öppnade ögonen i alla fall.

Jag sa: Jag hoppas verkligen att du bor i Jordbro!
Han: ...?!?!?!!?? ZzzzZzz... !!

Jag informerade honom om att det var sista stationen och hoppade av. Hoppas att han inte skulle av tidigare. Stackarn.  Haha stackars kille.

Ska i väg och jobba snaret, känner mig trött, och hungrig! Även fast jag åt värsta tallriken med gröt! Men det är julbort på resturangen i kväll, mmm julbord.. Love it!

Var ute med tjockisarna i hagen också så det fick busa av sig! Sen kommer min älskling hem i början på nästa vecka! :D Oj oj vad glad jag blir! :D Btw, jag har fått gummisnoddar som jag ska fästa mellan över och underkäken! De sugen! Sen skör ett fästa in i tungan på mig. Läsapar lite! Men jag ska snart få bli av med min tandställning! Jipiii!


En grej ska jag dock köpa! Färglinser! Har fått så gröna ögon på senaste tid! (Ja de skiftar i bland..) Det syns verkligen på den här bilden! Ego trippp! Shalala! Flumm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0