I dag får man..

I dag får man öppna första luckan i chokladkalendern! Om man har en sådan. Jag svor att jag skulle ha en i år. Men nej, jag skiter i det. Det känns lite onödigt. Fast fy f vad god den där chokladen är! Haha pinsamt att knalla ner till affären och köpa två stycken! Haha det slutar alltid med att Aki tvingar mig att äta av hans också. Eller nja han tvingar mig inte, det är frivilligt!

Man kanske nästa år! Vem vet? ;) Även fast jag kommer att bli en sådandära nyttig morsa som kommer tvinga (oja!) mina barn att äta grönsaker och fullkorn så ska de får ha en chokladkalender! Magen måste ju stabiliseras upp inför allt gott som man äter på julafton! :D


 

Ja tack! En sådan skulle man ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0