Hej då 2009!

Nyårsafon i dag! Gick upp för en timme sen unjefär. (Kolla tiden.. Hehe..) Hade hoppats på att tillbringa den med goda vänner, mysig middag och trevlig stäming. Haha men nej det händer inte. Det blir pizza, lite små hat och massa alcohol i stället! Har inte heller fått mina färglinser, attans!

I alla fall. Har inte firat nyår på länge så det var dags. Är dock orolig för hur mina hundar kommer reagera på att vara själva är det börjar braka och smälla. Men det har brakat och smällt hela dagen och de har knappt reagerat alls. Det går nog bra.

Vi fastställde prcis att det alltid är skit konstiga filmer på nyår! Why?

2009.. Sjukt år. Tog studenten, åkte utomlnads, lärde känna nya människor. Men mest av allt lärde jag känna mig själv, utvecklas som människa. Blivit vuxen. Det här året 2009 är året som inte blev som jag trodde. I början av året trodde jag att jag skulle ha fast jobb nu. Men årets prövningar har gett mig en ny syn på livet. En positivare syn kanske. Är mer tacksam för livet helt enkelt.

Nästa år blir spännande, nytt åt, nya möjligheter. Man hoppas alltid på att det ska bli bättre.

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0