Aww

Fuuuuckt uppppp! I går när jag kom till restaurangen var gästerna (som min kollega uttryckte det) cp fulla! De klirrade hur mycket glasflaskor/glas som helst! Shieeet! Ett jäkla drag hörde musiken när jag kom från tunnelbanan. Haha men det är nice. Med lite drag i bland också. Fick springa som en dåra, det fick alla göra! Love that job!

Kom i säng vid 05:00 i morse. Blä. Men fick i alla fall 7 timmar. Sen ringde min mamma (på beställning) och väkte mig och jag hann gå ppå toa, börja klä på mig coh spegla mig en massa innan vi hade pratat klart. Världens bästa mamma.

I går smsade Aki mig och undrade en massa vart och vilka tider jag skulle jobba i dag. Jag frågade vad han hade för planer! Han sa inga alls! Tjena! Jag känner Aki såå väl. Dessutom skickar SAS flight informationen till min mobil. Hans plan lyfte för en stund sedan! ;) Jag vet dessutom att pappa ska hämta honom. För mamma sa att han hade pratat med pappa. Jag är inte dum! Mohaha! Nu sitter jag bara och försöker lista ut hur jag ska överraska honom på bästa sätt.. Hoppas han kommer och hälsar på mig på jobbet!

Har fått reda på att de på resturangen har berömt mig en massa till chefen, bra där. Lite gratisreklam för mig själv är alltid bra. Sen hr jag fått höra att jag är så jäkla snabb och klarar av saker som många andra där inte skulle. Hihi.


På tal om någonting helt annat. OMG Isas hund är så jäääkla söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0