Da house!!

I går var jag, Maria, Daniel, Micke, Joel, Theres, Jenny, Jimmy, Erik, Fredde, Rahell & hennes kill & tjej kompsar & Johan (?) på Huset.

Det var AWSOME där!!
Fast det var en turk som inte kunde hålla sig borta från mig, But he was kind of hot..

Vad drack jag då? Eftersom det är så intressant vad jag dricket så ska ni få veta.
Först bjöd Jimmy mig på en stor stark öl
Sen drack  jag en päron cider
Sen drack jag 2 shots med Jenny, Sådana som man får i rör persika/äpple
Sen drack jag nog om jag inte minns helt fel en äppelmartini som Jenny bjöd mig på
Sen tror jag att jag drack en till äppel cider.

Men sh

Kommentarer
Postat av: Alex

ShuuuZ. länge sen! har inge internet är hoss kussen vill säga mkt men men.. hur som hällst jag vet att du gillar "ap advance patrol"

min kusse har en ny video med dom på spanska fett tung http://www.youtube.com/watch?v=yc99tugr6o0 jag hoppas du diggar den, festa med dom o sånt bilder och skit kommer väll när jag har internet hehe.. jag kommer vara med i en video med min kusse och lazee den komnmer väll om ett par veckor.. du kanske inte vill veta de men men.. ;) hej då Kompisar !!

2008-10-15 @ 15:35:15
URL: http://alexdinpoik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0