Vilken dag!

Somnade vid 06:30 tiden & gick upp vid 13:00 tiden, Gick ut med hundarna blev halft stalkad av en snubbe med hund som skällde på mig, Vill döda hundanra för att de inte skötte sig tjurade över stalkade snubben.

Åkte till jobbet med lite huvudvärk som gick över, Det var halft översvämmning på jobbet av alla smutsiga skor så det var vatten & grus överallt försökte moppa fick en massa mindre roliga kommentarer dessutom så var securitas killen (som på något konstigt sätt är söt) där & tittade på mig hela tiden när jag skämdes & han (verkade) tycka att jag var helt dum eller puckad i huvet men han tyckte nog bara att min rumpa var söt eller något, Man måste ju försöka intala sig det bästa hoppas inte att secutiraskillen läser här i alla fall för då är det skört.

Såg att Johanna hadde kommenterat måste kolla vad Johanna ville.

Hejdå på er alla.

På er alla som orkar läsa.
 :P :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0