Mina guzzar, Lite bilder.

Tänkte lägga upp lite bilder på mina käre vänner.

image18

Jennie "Mew", Jenni "Thunis", Isa & Jag. Amanda fotade.

image19

Amanda speglar sig i stekspaden, Jag fotade

"Haha stekspaden kvinnans bästa vän, Haha!!"


image20

Amanda är så söt i sina tofsar, Var tvungen att fixa hennes frisyr lite.


image21

Min nya favoritbild på mig & Isa. Vi tyckter den är fin!

image22

Bonnie!! Min danskompis! The onlyone how dare.


image23

Bonnie & Jag. Vi är så snygga tycker jag.

image24

Min Thunis diskar hemma hos mig.

Kommentarer
Postat av: Manda

iiiih vad söta vi är xD jättesöt blogg o underbara bilder på underbara människor ;)

2008-01-24 @ 14:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0