Sjukaste drömmen på länge!!

Som bekant så drömmer jag alltid asjuka drömmar men denna tar fan pris på länge i alla fall!

Drömde att våran balkong (vi har inte ens en balkong) var på kökssidan & att min granne Alex hadde sin balkong nästan mitt emot oss.

Vi hadde fest & Alex hadde fest vi båda hadde det på våra balkonger.

Kommer i håg att jag gick ut på våran & där satt Jimmy & Aki & rökte bong genom ett mjölkpaket & med ett litet sugrör!

WTF!?

Sen kommer jag ihåg att jag rökte lite bong också & kände hur jag började bli lite bäng, Sjukt dröm!

Så var jag & någon tror att det var Amanda i något vardagsrum skulle tydligen vara vårat vardagsrum, Konstigt som fan.

Men kommer i håg att vi bråkade lite med grannen & att en av hans tjejkompisar var där & hans tjejkompis bråkade också med oss, Konsitgt som fan igen!

Sen så hånglade jag upp Joel i mitt badrum, Så kom det en tjej som också skulle hånga upp Joel i mitt badrum så visade jag sen tjejen.

Haha men det att Jimmy & Aki vad fick jag det ifrån?

Haha mina drömmar är ju som de är, Det hände massa flera saker men orkar inte berätta alla med det är sjuuk! Jätte sjuukt!

Kommentarer
Postat av: Manda

Hahahahhahaha!



"Så visade jag tjejen"? :O

2008-08-14 @ 15:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0