Nothing ever tuns out the way we want them so be..

Sitter här med ångest!

Sista dagen innan sommarlovet börjar (börjar tidigare än er andra lyckostar, Men fick mitt lov tidigare också.)

Men när ni andra lyckostar sover i morognbitti så är jag uppe! (Förhoppnigsvis...)

Här hadde man blanerat värsta grejerna, Skulle ha tränat, Men har blivit tjockare, Skulle ha varit ute med hundarna massa men hundarna har inte fått det.

Här skulle man ha gjort massor med saker men har inte gjort sådana saker, Har mest ångest över det med lägenheten för det med lägenheten verkar aldrig lösa sig.

Men har fått nya vänner under sommarlovet & haft helt underbara upplevelser!

Kan inte klaga för mycket alls på det helt underbart helt enkelt.

Men måste sova snart!

Kommentarer
Postat av: Ida

♥ Hej på dig. Fin blogg du har.



I min blogg har jag en kategori som heter: Kan bli ert!

I den finns det saker som jag säljer som ni kan köpa.

Det finns allt från Loppiskläder till Märkeskläder.

Det kommer in mer & mer då & då.

Just nu kanske det inte finns så mycket men imorgon

kanske det finns supermycket, så det varierar.

Håll utkik så hittar du kanske något.

Hittar du något du vill köpa så skriv till mig,

Bor du i närheten av mig kan vi träffas,

bor du längre ifrån skickar jag det med posten. Snabbt&Enkelt.



Hör av dig och håll gärna utkik i min blogg.

MVH Ida, min blogg är www.ifrankie.blogg.se!

2008-08-17 @ 23:04:22
URL: http://ifrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0