Jobbade i går.

Som vanligt så jobbade jag i går, Stängning med Joel.

Det är apkul att jobba med Joel vi är så snuttiga när vi jobbar, Stackars kunder tror nog att vi.....

Men det var en askul kund innte en söt kille vet inte vart han är i från men när han kom in utan tröja var jag lycklig..

Men i alla fall han letade efter en bag?  Vadå?

Så han sen söta bestömde sig för att hitta det själv & han hittade det, Tydligen så var bag baugette.

När han hadde handlar så fårgade han Joel vad det hette sen så log han jättestort & pekade & sa baugette mot alla & var skitstolt! Verkligen skitstolt.

Men jag ska på arbetsintervju snart ser fram emot min arbetsintervju men är lite nervös fast man har rätt att vara nervös.

Tror inte att jag får det men jag kan ju alltid försöka.

Kommentarer
Postat av: manda

HAhaha vilken söt kund :D

2008-08-11 @ 20:08:58
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0