I alla fall

Mår mycket bättre nu, Kom på varför jag blev så surig i går kväll & gjorde massa onödigt.

Jo för är skit stressad för skolan & för lägenheten.

Är inte så konsitigt att jag är stressad över det.

För med skolan det är mitt sista år!

Med lägenheten måste göra allting helt själv.

Sen har jag inte träffas min kåtbock Amanda på ett tag jag saknar min kåtbock Amanda.

Dessutom är det stökigt här väldigt stökigt.

Nej får ta mig i kragen & tänka positivt i stället, Har helt underbara (men kåta) vänner (inte alla som tur är, Eller de döljer det väl) har min älskling som är världens bästa & en fin familj.

Så igenkligen vad finns det att klaga på allting löser sig alltid i slutändan öven fast det kan kännas skit,

Vad som inte dödar en gör en starkare, Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0