Sjukt..

Var med om en sjuk grej i dag.

Satt på tåget på väg hem från skolan, Sådär lagom snygg, Läser tidningen.

Så kommer det en invandra kille på tåget & sätter sig snett mitt emot mig & sätter upp sina fötter på säter brevid mig.

Han kankse är 13-15 år på sin höjd & han storglor på mig & tittar lite sådär blä.

Efter någon station stiger hans kompis på tåget & sätter sig mitt emot mig, Han är lika gammal.

Även han storglor, De pratar lite, Tittar på varandra & fnissar lite grann så sätter den första killen på sin mobi börjar "sjunga" till någon svensk låt en rapplåt om en sång till barn, Han "sjunger" på & han fortsätter att glo.

Vid det laget hadde tidningen tagit slut så jag måste börja läsa om vad som ska komma på Tv i kväll, Så jag visste i alla fall vad jag skulle titta på TV.

Sen sätter han på en ny låt, En svensk rapp om ett lammkött med ben, En tjej som tydligen var väldigt "påsättbar" & han håller på där kan inte texten & killarna tycken antagligen att jag är väldigt  "påsättbar".

Så sär sitter de & fninnas & glor & försöker få ögonkontakt. Blä!!

Sen ska jag i alla fall äntligen av, Men de skulle av vid samma station blä blä!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0