Bio med ungarna.

I kväll ska jag, Min älskling & hans syskonbarn, Ungarna gå på bio.

Vi ska se på Surfs up.

En kille som är (öööhhh??) 9-10, Kommer inte i håg, De var mina grannar i flera år & jag ska gifta mig med deras morbror & vet inte ens hur gammal han är. (Ungen altså vet hur gammal min älskling är.)

En tjej som är 5, Tror jag i alla fall.

Kan bli en spännande, Spännande upplevelse!!

Deras pappa blev lite ledsen när vi erbjöd oss att gå på bio med ungarna för han ville så gärna se den filmen, Det är sant!!

Tuvär måste vi stressa för att komma dit i tid, men det kankse går.

Sen ska de sova över oss oss med eller den lilla killan ville det tjejen visste inte om hon vågade, Kanske hon vågar med det så vi får se!

Hejdå trevlig, Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0