4 år sedan / 1 månad sen

För 4 år sen förlovade jag och Aki oss. Jag var över lycklig och tänkte att jag aldrig mer kommer känna mig olycklig.

För 1 månad sen kom jag hem från Gran Canaria, det var alla hjärtans dag. Jag och Aki tog beslut om att ta beslut.

Nu 4 år senare är det inte en förlovningsring på mitt vänstra ringfinger. Nu 1 månad senare är jag singel.

Jäkoar, singel, jag! Otrygg? Kastas ut i världens, busigt! Kollade bilderna fån Barcelona och dam! Fan jag är ju rätt så snygg ändå! Även fast jag har gått upp 3 kg den senaste månaden.. Brr. Lätt åtgärat dock!

Livet känns bra, jag känner mig fri och faktist lycklig. Fri. Men rädd som bara den, oroad inför framtiden. Men vad som inte dödar dig gör dig starkare har jag hört! Nu vill jag verkligen bara ha en egen lägenhet (haha eller om jag flyttar ihop med bögen på jobbet, det skulle vara nice!)

Men ja svartsjukar smyger sig på.. Känner mig ganska så utblottad, har liksom inte ens tvättat mina egna uinderkläder den senaste månaden.. Jobbigast är det med hundarna, såklart. Phu.

Men jag krigar på! Inte någonting ont som inte har någontig gott med sig va?

Det är ju faktist god tid för mig att förändra allt som jag är missnöjd med. Fokusera på MIG på Jenny Maria Karlsson.

Men! Ett eget boende har ju underlättat, massor!

Kommentarer
Postat av: Manda

Naaw, du är stark gumman. Kämpa på! <3

2011-03-18 @ 11:26:42
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0