Dessa ögonblick av intelligens!

(För att ni ska förstå denna historien måste det först tilläggas att jag har två alarm på morgonen, två telefoner = två olika alarm..)

Vaknar upp av att min telefons alarm drar igång, bzzz,bzzz. Går upp stänger av det och svär åt mig själv för att jag har ställt klockan på 05:45 en söndag! Går på toa och stänger av alarm två innan det också drar igång, eller jag flyttar fram det till kl. 10 (för man vill ju inte sova bort hela söndagen!)

Hinner även därimellan också tänka att "det är nästan lite synd att det inte är måndag eftersom jag gick och la mig så tidigt i går och känner mig riktigt utvilad.."

Sneglar på klockan och konstaterar att hmm 3 timmar till så går jag upp vid 09, det är humant!

Ligger kvar i sängen en stund och känner mig lite små puttrig för att jag har ställt klockan på 05:45 en söndag, men samtidigt glad för nu kan jag snooza.

Då går det upp för mig att det är måndag och det är bara att gå upp! Goood morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0