De första härliga dagarna av sol!

I går tog jag ledig från jobbet och åkte in till stan för att möta upp Krullet! Vi hade verkligen en skit mysig dag! Jag shoppade lite kläder och 2 par skor (var av ena är det dyraste och fulaste paret som jag någonsin har köpt= joggingskor 1600 spänn! Fast då fick jag provspringa i dem och så kollade vi mitt steg, vilket tydligen är perfekt! Nice! Jag har ett perfekt löpsteg!)

Sen mötte vi upp Lennart (du minns väl honom Amanda, det var hans tjej som badade topless i poolen) tog en Mc Donalds kaffe och satte oss i trappan vid hötorget (i sällskap med en jäkla andra massa människor) och obseverade folk och snackade, vi pratade gamla minnen och njöt av solen. Det var en sådandär perfekt avslappnade solig och vårig fredag! Folk var så glada! Jag behövde verkligen det.

Senare mötte jag upp min kollega (haha Krullet gav mig tummen upp, få se nu.. Haha han sa: snitsnygg, modemedveten och haha det allra bästa! Rätt längd på skägget! Omg! Han hade faktist trimmat det för jag gav en kommentar om det tidigare i veckan, mohaha toffel!) vi tog en fika sen mötte vi upp hans kompisar och tog en (ok några) öl på ett ställe i gamla stan. Trevlig kväll förutom ett pucko som skulle bråka men det löste sig!

Hahahahahahaha i torsdags! Amanda! Jag fick ju bartenderns nummer, haha. Nice! ;) Haha och Amanda försökte winga en bög åt mig! Sötis!
:D


Härliga människa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0