Vänner

Om man inte helhjärtat kan säga "jag älskar dig" och få ett lika helhjärtat "jag älskar dig" tillbaka, är man verkligen riktiga vänner så?

Dem jag kallar för mina vänner är personen jag verkligen älskar.

Sist jag kollade skulle en vän verligen bry sig om dig. Vänner ska kunna lita på varandra och säga vad det tycker! Det är precis som vilket förhållande som helst. Utan tillit kommer det aldrig att funka.

Man brukar säga att en riktig vän är den som vet alling om dig och ändå vill vara med dig.

Så vill jag ha det, jag vill bara ha riktiga vänner omkring mig. Den som håller din hand när du gör din första tatuering, eller den som orkar lyssna när allting känns hopplöst. Den som litar på dig och som du kan lita på  Samtidigt den som du kan ligga i soffan med, äta choklad och bara skratta med åt allt och ingenting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0