JUSTE!



Inte för att bilden är från i dag men jag är sådära extra sexig i dag, Fast haha det kändes ändå illa när grannen vinkade till mig när jag stog i köken med endast en t-shirt på mig & äckelpäckel string (de är snygga men ska ändå fortsätta med mitt nyårslöfte & köpa fler hotpants när min lön kommer) haha skit samma! :D

Men kom på att någon tog väldigt många foton, Ska försöka få tag på dem innan de sprids över nätet för det finns nog mindre, Hmnnmnmn, Ehh, Du vet.. Eh anständiga bilder på den... Attans.. Men.. Attans... :P

Kommentarer
Postat av: Manda

Haha xD vi måste få tag på bilderna. Snygging då, du är alltid sexig. Även de dagar då du känner dig osexig <3

2008-06-08 @ 23:09:40
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0